Kjøpsvilkår

Selger

  • Firmanavn: Zirva.no co Vi Design, Syed
  • Kontaktadresse: Sykehusgata 9, 1767 Halden
  • E-post: hei@videsign.no
  • Telefonnummer: 405 69 284
  • Organisasjonsnummer: 928228266

Kjøper er den person som foretar bestillingen.

Generelt

Dette kjøpet er regulert av den nedenstående standard salgsbetingelser for forbrukerkjøp av varer over Internett. Med forbrukerkjøp menes her salg av vare til forbruker som ikke hovedsakelig handler som ledd i næringsvirksomhet, og når selgeren opptrer i næringsvirksomhet med salg av varer over internett.

Salg til forbrukere er blant annet regulert i forbrukerkjøpsloven og angrerettsloven.

Retningslinjer for personvern

  • For å kunne inngå en avtale med oss via nettstedet, må du registrere deg med følgende personlige opplysninger:
  • navn
  • adresse
  • telefonnummer
  • e-postadresse
  • Vi bruker disse opplysningene for å sende varen og informere deg om eventuelle uforutsette leveringsproblemer. Dessuten vil du etter en bestilling motta ordrebekreftelse via e-post.
  • Muligvis sender vi deg informasjoner som vi tror du vil synes er interessante, eller som du har bedt oss om, inklusivt informasjoner om produkter og tjenester, med mindre du har sagt nei til å bli kontaktet angående dette.
    Vi er en selvstendig online-butikk som ikke videreformidler dine opplysninger til andre. Vi lagrer dine data sikkert, men ukryptert.
  • Det registreres ingen personsensitive opplysninger.
  • Som registrert hos Zirva.no har du alltid rett til å gjøre innsigelser mot registreringen, og du har rett til å få vite hvilke opplysninger som er registrert på deg. Disse rettighetene har du ifølge lov om personvern. Henvendelser i forbindelse med dette rettes til Zirva via e-post.

Priser

Alle produkter som kjøpes i nettbutikken er forhåndsklarert slik at det ikke vil tilkomme toll og avgifter ved kjøp.

Vi forbeholder oss retten til å justere priser i ettertid ved for eksempel (men ikke begrenset til) valutaforandringer.

Betalingsalternativer

Kort
I nettbutikken kan du betale med VISA eller Mastercard utstedt av nordisk bank. I butikk kan du dessuten betale med BankAxept.

Paypal
I nettbutikken kan du også betale med Paypal

Levering

Vi leverer i Norge

  • Alle varer på lager sendes med PostNord. Hvis du bestiller før kl. 12.00 på en arbeidsdag, blir din ordre sendt samme dag.

Digital tjenester

  • Vi lever alle digital tjenester innen 3-5 virker dager når vi har motatt alt av informsjon har motatt

Pakker som ikke hentes ut

For pakker som ikke blir hentet ut forbeholder Zirva.no seg retten til å debitere bestiller 249 kr for frakt-, emballasje- og håndteringsomkostninger.

ANGRERETT:

Du har rett til å angre ditt kjøp, eller bytte varen innen 14 dager i henhold til angrerettloven, forutsatt at varen er ubrukt og ligger i original forpakning.

Porto og returkostnader må du selv dekke uansett grunn.

Zirva.no forbeholder seg retten til å ikke ta imot eller akseptere retur på brukte og eller ødelagte varer eller forpakninger. Alle varer som returneres må være hele, ubrukt og i original forpakning.

Vi aksepterer ikke pakker sendt i retur pr oppkrav.
Vær vennlig å ta kontakt med oss på forhånd om du ønsker å returnere varen(e) du har mottatt, hvis ikke kan returen bli avvist. Legg alltid ved utfylt angrerettskjema.

Angrerettskjema finner du vedlagt ordrebekreftelse (sendt pr epost ved bestilling.)

Reklamasjon ved mangel og frist for å melde krav ved forsinkelse

Dersom det foreligger en mangel ved varen, må kjøperen innen rimelig tid etter at han eller hun oppdaget den, gi selgeren melding om at han eller hun vil påberope seg mangelen.

Fristen kan aldri være kortere enn to måneder fra det tidspunkt da forbrukeren oppdaget mangelen. Reklamasjon må likevel skje senest to år etter at kjøperen overtok varen. Dersom varen eller deler av den er ment å vare vesentlig lengre, er reklamasjonsfristen fem år.

Ved forsinkelse må krav rettes selger innen rimelig tid etter at leveringstiden er kommet og varen ikke er levert.

Dersom varen er betalt med kredittkort, kan kjøperen også velge å reklamere og sende krav direkte til kredittyter (kredittkortselskapet).

Meldingen til selgeren eller kredittyter bør være skriftlig (e-post, brev).

Konfliktløsning

Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Kjøperen kan ta kontakt med Forbrukerrådet for å få bistand i en eventuell tvist med selger. Dersom minnelig løsning ikke oppnås etter megling i Forbrukerrådet, kan partene skriftlig begjære at Forbrukerrådet fremmer tvisten for Forbrukertvistutvalget. Vedtak av Forbrukertvistutvalget er rettskraftig fire uker etter forkynning. Før vedtaket er rettskraftig, kan partene, ved innsendelse av stevning til Forbrukertvistutvalget, bringe vedtaket inn for tingretten. Forbrukerrådet er tilgjengelig  på  telefon 23  400  500  eller www.forbrukerradet.no.

Close My Cart
Close Wishlist
Recently Viewed Close
Close
Close
Categories